Труд

30 БЕРЕЗНЯ

Тема: Правила організації робочого місця при роботі з конструктором. Види конструкторів.


Конструктор — набір деталей, кріпильних елементів або деталей з кріпильними елементами, інструменту (при необхідності), призначених для багаторазового збирання різноманітних конструкцій. 

Класифікація

Конструктори за числом вимірів основних компонентів можна поділити на наступні категорії:
  • Лінійні — прутки різної довжини та сполучення між ними, що добре підходять для побудови просторових рам і часто мають з'єднання з різною кількістю ступенів вільності
  • Плоскі — панелі різних форм та розмірів, що сполучаються болтами або шпильками
  • Просторові — деталі різноманітної форми з різними способами сполучення, 
За складністю можна виділити наступні типи конструкторів:
  • Кубики;
  • Будівельний конструктор — набір з брусків, кубиків, пірамідок, конусів;
  • Підлоговий «будівельний» набір — сукупність різноманітних великих деталей, з яких можна будувати будиночки;
  • Трансформери — найчастіше войовничі фігури, з невеликих блоків-деталей, створені за образом людини або тварини;
  • Тематичні набори — це набори-конструктори, елементи яких створюють тематичний об'єкт, наприклад, океан, супермаркет, кухню, станцію швидкої допомоги, зоопарк, замок, ферму, музичні інструменти або конструкцію з тематики відомих дитячих мультфільмів, кіно, книг. Такі набори можуть включати навіть «жителів», тварин, рослин та інші необхідні з тематики деталі; ці конструктори вже повинні будуть збиратися тільки певним чином, орієнтуючись на схеми і малюнки, а також вони конструктори мають свої рівні складності).
За способом сполучення компонентів конструктора можна виділити такі види:
  • Кубики (з різних матеріалів різної величини);
  • Блокові конструктори (з окремих блоків різної величини різних геометричних фігур);
  • Болтові конструктори (як металеві, так і пластмасові, пластмасові з дерев'яним включення (підлогові) з болтовим з'єднанням; знайомство з болтовим (гвинтовим) з'єднанням буде розвивати в дитині технічну кмітливість; з металевих конструкторів можна буде споруджувати вежі, крани, гаражі, машинки та інші технічні об'єкти);
  • Магнітні конструктори (складаються з намагнічених деталей у формі пластин, паличок для створення техніки, архітектурних об'єктів, тварин, деякі об'єкти можуть містити обертові елементи);
  • Електронні конструктори дозволяють складати музичні дзвінки, радіоприймачі, автоматичні освітлювачі, іграшки, ігри на основі електричних схем переважно без паяння;
  • Криволінійні пластикові контурні конструктори (з пластикових, гнучких трубочок на пластмасовому кріпленні; створені об'єкти можна буде вивертати, згинати, стискати і проробляти інші маніпуляції);
  • «Суглобові» конструктори (деталі з'єднуються як суглоби, і виходить дуже рухлива конструкція; часто це фігурки динозаврів, гномів);
  • Моделі для збірки (це можуть бути об'єкти різних сфер та історичного періоду); зазвичай серед них можна зустріти машинки (у тому числі боліди), літаки, танки, кораблі, космічні кораблі, солдатики, а також вони конструктори можуть бути наочним матеріалом, наприклад, для вивчення історичної епохи, часто такі конструктори стають колекцією).

Загальні правила техніки безпеки

1. Роботу починати тільки з дозволу вчителя. Коли вчитель звертається до тебе, призупинили роботу. Чи не відволікайся під час роботи.
2. Не користуйся інструментами і предметами, правила поводження  з якими не вивчені.
3. Працюй з деталями тільки за призначенням. Не можна ковтати, класти деталі конструктора в рот і вуха.
4. При роботі тримай інструмент так, як вказано в інструкції або показав учитель.
5. Деталі конструктора та обладнання зберігай у призначеному для цього місці. Не можна зберігати інструменти навалом.
6. Утримуй в чистоті і порядку робоче місце.
7. Розкладай обладнання в зазначеному порядку.
8. Не розмовляй під час роботи.
9. Виконуй роботу уважно, не відволікайся справами.
10. При роботі з ПК можна відкривати програми, включати, вимикати ПК без дозволу вчителя.
11. Під час роботи за комп'ютером потрібно сидіти прямо навпроти екрану, щоб верхня частина екрану знаходилася на рівні очей на відстані 45-60 см.



Комментариев нет:

Отправить комментарий